+90 212 351 50 68 info@mavidatakurtarma.com.tr

Hizmet Sözleşmesi

İş bu sözleşmede kullanılan aşağıdaki terminolojiler bu sözleşmenin tamamında geçerli olup, terminolojinin, tekil, çoğul, büyük harflerle yazılması anlam bütünlüğünü değiştirmez. Bundan böyle:

  • Mavi Data Bilişim Gıda Turizm ve Reklam Hizmetleri Ltd. Şti. (Eski Ünvanımız Mavi Data Kurtarma ve Bilişim Hizmetleri Ltd. Şti.) : “MAVİ DATA” veya "MAVİ DATA Kurtarma" veya “ŞİRKET”
  • Veri kaybına uğrayan websitemiz kullanıcıları, Gerçek ve Tüzel Kişiler: “müşteri”
  • www.mavidatakurtarma.com.tr : “website”
  • Veri kaybı arızası ya da sorun yaşadığınız her türlü dahili veya harici (SSD, SAS, SATA, SCSI, FC, IDE, ATA, HHD, NAS, RAID) hard diskler, memory, hafıza kartları, usb stick, flash bellek, CD/DVD, yedekleme kartuşları ya da diğer her türlü yazılımsal, fiziksel veri saklama üniteleri “cihaz”,
  • Kargo, Kurye Firması veya Personeli: “kargo” diye anılacaktır.

Taraflar: MAVİ DATA ve MÜŞTERİ

Amaç: Veri kurtarma ve analiz hizmeti almak amacıyla ulaştırdığınız her türlü cihazlardan verilerin olabildiğince eksiksiz ve tamamının kurtarılmasının sağlanması.

Sözleşme/ Kullanım Şartları:

  1. Müşteri, MAVİ DATA’ya veri kurtarma ve/veya analiz hizmeti almak üzere ulaştırdığı ya da teslim ettiği cihaz veya cihazlar ile bu cihazların içerisindeki kurtarılmasını istediği tüm medya, bilgi ve verilerin ve varsa şifrelerin kendisine ait olduğunu; bu cihaz ve içindeki verilerin yasal sahibi olduğunu, ve yine teslim ettiği cihazlar ve içindeki verilerin üzerinde herhangi bir yasal hükümlülük, kısıtlama olmadığını; cihaz ve verilerin hiçbirinin devam eden veya beklenen herhangi bir yasal işlem, soruşturma veya hükumet incelemesine dahil olmadığını kabul ve taahhüt eder. MAVİ DATA cihazların ve içerisindeki bilgilerin mülkiyeti, içeriği ile konu ve kapsamları hakkında hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
  2. MAVİ DATA’ya veri kurtarma ve/veya analiz hizmeti almak amacıyla ulaştırdığınız her türlü cihazınızı, yazılımsal ve fiziksel durumuna göre; arızalı, bozuk, sorunlu ve veri kaybına uğramış olarak kabul etmiş sayılırsınız.
  3. MAVİ DATA, cihazınıza veri kurtarma ve/veya analiz yapmak amacıyla her türlü fiziksel veya yazılımsal müdahaleyi yapar.
  4. MAVİ DATA veri kurtarma ve analiz hizmetleri sürecinde cihazın satıcı ve üreticisi tarafından sağlanan (varsa) garanti şartlarının bozulmaması için en üst seviyede özeni gösterir ancak cihaza fiziki müdahale gereken durumlarda bunu her zaman garanti edemez.
    – Eğer yukarıda belirtilen durumlar sizin durumunuzla uyuşmuyorsa ya da tercih önceliğiniz verileriniz değil veya söz konusu müdahalelerimiz sonucunda cihazınızın garanti dışına çıkabileceğini düşünüyorsanız, lütfen cihazınızı MAVİ DATA’ya ulaştırmayın ya da teslim etmeyiniz.
  5. Veri kurtarma ve analiz hizmetleri sürecinde, cihaza yapılacak fiziksel ve yazılımsal müdahale sonucunda cihaz MAVİ DATA tarafından teslim alındığı andaki fiziksel ve yazılımsal durumundan farklı bir hale gelebilir. Müşteri fiziksel ariza durumunda, disk kapağının açılmasını kabul eder. Müşteri, veri kurtarma, ücretsiz analiz hizmetlerinden vazgeçmiş olsa bile cihazı bu şekli ile geri almayı kabul eder.
  6. MAVİ DATA veri kurtarma ve ücretsiz analiz hizmetinin başarıyla sonuçlanması için elindeki tüm olanaklarını azami oranda kullanmayı taahhüt ancak işlemin %100 başarı ile sonuçlanmasını her zaman garanti edemez.
  7. MAVİ DATA, vermiş olduğu teklifte belirtildiği üzere cihazda yapılacak işlemleri başarı ile yerine getirip, istenilen verileri süresinde kurtardıktan sonra, verisi alınan cihazın kendisi geri verilmeyebilir.
  8. İhtiyaç duyduğunuz kritik anlarda zamanında hizmet almanın sizin için çok önemli olduğunun bilinciyle siz müşterilerimizle karşılıklı belirlediğimiz anlaşma gereği hizmet seviyesine bağlı olarak (Ücretsiz, Normal, Acil, vaya Ekspres Analiz), ve cihazınızın durumuna göre değişkenlik arz edebilen, en az 1 saat gibi çok kısa bir süre ile yurt dışına gönderme durumlarında azami iki aya kadar uzayabilen değişken sürelerde veri kurtarma hizmeti verilmektedir.
  9. Analiz süresi bağlayıcı olmamakla birlikte cihazınızın MAVİ DATA’ya ulaşmasından itibaren ortalama 1(bir) iş günü, en fazla 1 hafta sürebilmektedir. Bahsi geçen süre MAVİ DATA’nın belirlediği bir süre olmayıp bu süreyi cihazınızın durumu belirlemektedir. Bu süre cihazın fiziksel, yazılımsal durumuna göre tahmin edilen sürenin üzerine çıkabilir ya da altında kalabilir dolayısı ile herhangi bir bağlayıcılığı yoktur. Bahsi geçen veri kurtarma ve ücretsiz analiz süresince bu cihaz ve içindeki ihtiyacınız olan verilerden dolayı oluşacak garanti dışı kalma, iş gücü kaybı, maddi, manevi kayıplarınızdan MAVİ DATA sorumlu tutulamaz.
  10. Her türlü çift taraflı kargo gönderi ücretleri müşteriye aittir. Müşteri tarafından “Karşı Taraf”, “Alıcı Ödemeli” vb. MAVİ DATA’nın ödemesi şartı ile gönderilen kargo paketleri kabul edilmeyecektir.
  11. Müşteri kargo esnasında oluşabilecek hasarlara karşı güvenli paketleme yapmak zorundadır. Güvenli paketleme için web sitemizdeki “sıkça sorulan sorular” bölümünde, ilgili soru ve konulara ait detaylı bilgi verilmiştir.
  12. Müşteri tarafından kötü ve hatalı paketleme sebebi ile cihazınızda oluşan veya oluşabilecek fiziksel hasarlardan MAVİ DATA sorumlu degildir.
  13. Taşıma sırasında oluşabilecek hasarlardan Kargo firmasi sorumludur. Bu sebeple, cihazınız size ulaştığında, kargo görevlisinin yanında, kargo paketini açmanızı ve içinden çıkan cihazların hasarsız olduğundan emin olmanızı önemle rica ederiz. Cihazda herhangi bir hasar olması durumunda, kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyebilirsiniz. Cihazlar kargo esnasında sigortalı olduğundan, oluşan hasarların tazmini kargo firmasına aittir.
  14. Müşteri veri kurtarma ve/veya analiz hizmetlerinden vazgeçmiş olsa bile cihazın tarafınıza iadesi laboratuvar çıkışına bağlı olarak en az 2 gün ile 10 gün içinde yapılacaktır.
  15. Zamanında teslim edilemeyen kargo ve kurye gönderilerinden dolayı meydana gelebilecek maddi, manevi kayıplardan MAVİ DATA sorumlu değildir.
  16. Müşteri cihazla birlikte veri kurtarma talep formunda öncelikli olarak kurtarılması istenen veriler hakkındaki tanıtıcı bilgileri (dosya ve klasör isimleri, dosya uzantıları v.b.) yazılı olarak bildirir.
  17. Müşteri, Hizmet Sözleşmesi ile birlikte, Gizlilik Politikası ve Ücretsiz Analiz ve Fiyatlandırma Sözleşmelerinde belirtilen şartları peşinen kabul etmiş sayılır ve MAVİ DATA Bilişim Gıda Turizm ve Reklam Hizmetleri Ltd. Şti.’ne bu bu sözleşmede belirtilen madde ve şartlarla ile ilgili her türlü iddia, yükümlülük, hasar ve zararlarına (avukatlık ücretleri de dahil) ilişkin herhangi bir tazminat talep etmemeyi taahhüt eder.
  18. Müşteri, herhangi bir cihazı MAVİ DATA’ya elden ya da kargo aracılığıyla teslim etmekle, MAVİ DATA şirketine ait web sitesinde de belirtmiş olduğumuz işbu veri kurtarma ve analiz hizmetlerini detaylı olarak açıklayan, yukarıda belirtilen şartları okumuş ve kabul etmiş sayılır.

– Eğer bu sözleşme şartlarını kabul etmiyorsanız, lütfen cihazınızı MAVİ DATA’ya ulaştırmayınız ya da teslim etmeyiniz.

Politikalar ve Sözleşmeler

hedefEcza
turkTicaret
azizBebe
sinerjiReklam
sabriTeknikMetal
gusemEgitim
turnKey
medyapim
verimorTelekominikasyon
remeks
tekno
teknosanOtomasyon
tepro
istanbulElektronikAnahtar
cevahirGurup
unitekElektrik
odasEnerji
icGenelCerrahi
calikDenim
gureli
hdiSigorta
elifPlastik
isiklarHolding
halkbank

Teknoloji
Partnerlerimiz

wd
acronis
seagate
ace
deepspar